Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 ianuarie 2008

Daniel Iancu - E Armonie in Casa Noastra KissFM.mp3

Super tare...

Daniel Iancu - E Armonie in Casa Noastra
Asculta mai multe audio Muzica

Versuri "Daniel Iancu - E armonie in casa noastra"

Fir-ai al dracului! Scoala ba de-acolo betivanule!

Ce vrei? Ce-ti trebuie? Care-i problema ta?

Ma scoala naibii ca deja e ora 10 ( Lasa-ma-n pace ),
Copiii aia vor la scoala ca sa plece ( Da-i afara )
Mai da-te jos betive si clateste-ti gura,
Ca nu-ti mai ajunge naibii bautura ( Bautura e )
La munca aia n-ai mai fost de-o saptamana ( Pai m-au dat afara )
Sunt proasta eu ca ma spetesc eu luna de luna
Ce oarba ca te-am luat nu mi-am dat seama
Si scoala dracului la 11 vine mama. ( Auuuuuuuuuu )

Mi se ridica tensiunea arteriala ( Eh ti se ridica )
Imi crapa creierul de la palavrageala ( Crapati-ar )
Daca mai scoti o vorba cred ca te omor ( Du-te ma )
Inchide gura si eject din dormitor ( Na uite cum imi vorbesti )

copiii nu sunt doar ai mei se stie bine ( Da de unde se stie? )
Ca doar nu m-am insamantat singur pe mine ( Vezi ca se poate )
Iar vine maica-ta. Ce cauta in casa mea? ( Iar te iei de mamica )
Ce nu-ntelegi. Ce mushii mei te uiti asa?
Eh? Ia zi!

E armonie-n casa noastra.
Dragostea e everywhere,
A inflorit muscata-n glastra,
Stelele e sus pe cer

Iubirea nu are limite
Soarele pe cer tu esti
Produc la greu leucocite
Cand tu imi spui ca ma iubesti

De muschii tai m-am lamurit ma ramolite ( Barbat bine ba )
Ai pectoralii aia zici ca sunt clatite ( Beton nu alta )
Si cu mamica mea zi ce ai daca vine ? ( Eu credeam ca-i taica-tu )

Ca daca nu era ea nu ma aveai pe mine ( Aveam si eu casa )

Ai moaca aia parca n-ai avea oglinda ( pai unde sa o mai pun si p-aia? )
Ti-ar sta mai bine spanzurat de grinda

Ai grija ce mai debitezi de mama mea ( un poem nu vrei? )

Ce celulita mea te uiti asa? ( Paaaaaaaai )

Mma uit ca nu-nteleg cum a putut sa fie ( Ce nu-ntelegi )
Posibil ca sa ma prezint la cununie ( Hei uite ca s-a putut )
De fata cu atat popor …………….. ( Ai zis … ai zis )
Mmai bine ma-nsuram cu maica-ta ( Iar te iei de mamica? )
Si apropo de pectorali de muschi si piele ( Ce? )
Arati de parca porti mereu bretele ( Bretea e maica-ta )
Si tine minte ca betivul se trezeste ( Nu zau )
Urata… tot urata-nbatraneste ( Hai sifon )

E armonie-n casa noastra.
Dragostea e everywhere,
A inflorit muscata-n glastra,
Stelele e sus pe cer.

Iubirea nu are limite
Soarele pe cer tu esti
Produc la greu leucocite
Cand tu imi spui ca ma iubesti.

Baaaa, cad jos…. ( Hai sictïr ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...